Zpět na seznam

LINDEX


Dárková karta Zobrazit na mapě
Otevírací doba
PO - NE
9:00 - 21:00
Telefon
475 212 432
Odpovědný vedoucí
Hana Šťastná
Webové stránky

O obchodě

Lindex je jedním z předních evropských módních řetězců a provozuje cca 490 obchodů v 18 zemích. Obchodním konceptem firmy Lindex je nabízet inspirativní a dostupnou módu ženám, které se o ni zajímají. Sortiment firmy sestává z několika různých konceptů dámské módy, dětské módy, spodního prádla a kosmetiky. Padesát procent produktů firmy je vyrobeno z obnovitelných zdrojů a Lindex se zavázal, že do roku 2020 to bude plných 80 %.  Lindex je součástí skupiny Stockmann registrované ve Finsku. Více informací se dozvíte na www.lindex.com.

 

Akce a slevy

Nová pletená kampaň Lindex

Výrazné a poutavé barvy – základní prvek kampaně Knits 2018. Pleteniny ve výrazných barvách, především fuchsiová a čistě modrá, vystřídali zemité barvy i klasickou černou, které vévodily kolekcím v minulých letech. Společnost Lindex ve své nové pletené kampani propojuje výjimečnost těchto barev s každodenním životem jejich nositelů.

Nechybí oblíbené kousky ve stylu oversize a pohodlné roláky, zajímavé kombinace materiálů, jako například saténová sukně doplněna o pleteniny, či různé střihy šatů ve stejné barvě.

Kolekce byla inspirována „street stylem“ napříč celým světem, influencery a sociálními médií. Zaměřila se na prémiové materiály, jakými jsou vlna Merino, vlna Alpaka a kašmír, které rovněž podporují iniciativu společnosti Lindex v oblasti udržitelnosti, a to vyrábět produkty s dlouhou životností.

Celou kolekci pak doplňují hřejivé doplňky, vlněné šály s dlouhými střapci, kašmírové čepice a kožené rukavice.


Lindex: Společně s v boji proti rakovině

10 % z celkového prodeje kolekce PINK poputuje v České republice organizaci „Aliance žen, projekt Bellis Young – mladé pacientky s rakovinou prsu“.


Nová pletená kampaň Lindex

Výrazné a poutavé barvy – základní prvek kampaně Knits 2018. Pleteniny ve výrazných barvách, především fuchsiová a čistě modrá, vystřídali zemité barvy i klasickou černou, které vévodily kolekcím v minulých letech. Společnost Lindex ve své nové pletené kampani propojuje výjimečnost těchto barev s každodenním životem jejich nositelů.

Nechybí oblíbené kousky ve stylu oversize a pohodlné roláky, zajímavé kombinace materiálů, jako například saténová sukně doplněna o pleteniny, či různé střihy šatů ve stejné barvě.

Kolekce byla inspirována „street stylem“ napříč celým světem, influencery a sociálními médií. Zaměřila se na prémiové materiály, jakými jsou vlna Merino, vlna Alpaka a kašmír, které rovněž podporují iniciativu společnosti Lindex v oblasti udržitelnosti, a to vyrábět produkty s dlouhou životností.

Celou kolekci pak doplňují hřejivé doplňky, vlněné šály s dlouhými střapci, kašmírové čepice a kožené rukavice.

Lindex: Společně s v boji proti rakovině

10 % z celkového prodeje kolekce PINK poputuje v České republice organizaci „Aliance žen, projekt Bellis Young – mladé pacientky s rakovinou prsu“.

Nenechte si nic ujítSledujte nás na sociálních sítích.